www.strandjagtforeningen.dk

Nyt fra Jærgerforbundet
  • Grundfærdighederne Sit og Nej
    Tue, 14 Jul 2020 09:00:48 GMT

Andet afsnit i jægerforbundets sommerserie om hundetræning handler om grundfærdighederne Sit og Nej. Mens den første typisk hurtigt tillæres, glemmer mange at træne den anden.
  • Hvordan kommer jeg på jagt?
    Mon, 13 Jul 2020 09:01:44 GMT

Den billigste og bedst dækkende mulighed er igennem Danmarks Jægerforbund. Find en af vore cirka 800 jagtforeninger, som råder over egen jagt, og meld dig ind her.
  • Udbud: vinder 2 taber 1
    Fri, 10 Jul 2020 17:19:37 GMT

Danmarks Jægerforbund har i 2020 budt på tre udbud: formidling, markvildtindsats og uddannelse. De to første er vundet – det sidste tabt.

Velkommen til Strandjagtforeningen for Als & Sundeved - i daglig tale kaldet Strandjagtforeningen.

Oprindelig var det en jagtforening for strandjægere, men vi er i dag en åben jagtforening. Vi optager således alle jægere som medlemmer uanset køn og alder og uanset om man ejer eller lejer jagt, driver strand- eller havjagt, går på jagt i udlandet eller blot holder jagttegnet vedlige med lidt skydning. Nyjægere er også meget velkomne; vi har erfarne instruktører til alle vores skydninger og hjælper gerne med gode råd og vejledning om jagtmæssige forhold.

Foreningen bestræber sig på at der altid er et bredt udsnit af jagtlige aktiviteter for medlemmerne. Vi udlåner jagtpramme, afholder riffelskydninger, lerdueskydninger, filmaftener, foredrag, kurser, skydninger på vort laser-shot anlæg samt sociale arrangementer. Klik på menuerne i venstre side for at se nærmere på de forskellige aktiviteter.

Vi kan ikke tilbyde vore medlemmer jagt på land, men der er til arrangementer i Jægerhuset skabt mange kontakter som har resulteret i invitationer til at deltage på en jagt.

Strandjagtforeningen er tilsluttet Danmarks Jægerforbund. Klik på menuen ”Bliv medlem” øverst for et medlemskab af områdets mest aktive jagtforening.

Med jagtlig hilsen

Flemming Toft, formand.

Link til kalender for 2020 (version 3 – udgivet 27. juni)

PS: Strandjagtforeningen har ikke mulighed for at arrangere lerdueskydninger til polterabend eller andre private aktiviteter. Prøv gerne www.tjff.dk

Facebook - se her: Klik her..

Kommende aktiviteter
30/7 Lerdueskydning...
13/8 Demonstration af buer til jagt...
22/8 Lerdueskydning / pokalskydning...
8/9 Lerdueskydning v. Broager...
17/9 Generalforsamling 2020 kl 19.00...

Sponsorannoncer

Klik her for at komme til MacNab Sønderborg's side!
MacNab Sønderborg

Klik her for at komme til  's side!

Klik her for at komme til Danfoss's side!
Danfoss

Klik her for at komme til BHJ-Fonden's side!
BHJ-Fonden